Cicciilias Innebandyblogg

Åh va nice!


Barcelona vann! Jippiii! Shit va glad jag är! 2-0 är inte fy skam. Visserligen gjorde Man. United en skit match men vem bryr sig? Barcelona är Champions Leauge mästare!

Imorgon är det derby! AIK-Hammarby! Tror att dock att AIK vinner med 1-0 eller något liknande blir väl ett skit mål som vanligt vad gäller AIK, men jag hoppas såklart att jag har fel och att Bajen tar tre poäng, skulle kännas riktigt bra. 

Uppsala satsar stort och ska bygga ett område med hela 5 innebandyplaner! Kommer nog att blir rktigt bra och jag ser även detta beslut som ett tecken på att innebandyn är på väg uppåt! Är även skönt att det är i Uppsala, endast 40 minuter med tåg är lagom resetid!

SM-Finalen 2010 spelas 17 april i Globen så det är bara att börja räkna ner och hoppas på att finalen kommer att stanna i Stockholm!  

Ledsen att jag skriver så korta inlägg men vad finns det att skriva om? Ha det så jäklabra! // Cicciilia<3


 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback