Cicciilias Innebandyblogg

Barcelona!!!!!!!!



Shit va jag är glad! Barcelona gick vidare till finalen! Iniesta gjorde 1-1 i 90+3 minuten dvs att Barca gick vidare för att borta mål väger mer än hemma mål! 

Det värsta är att jag faktiskt tänkt stänga av TV med 10 minuter kvar för att Barca spelade så jäkla dåligt men matcher är ju inte avgjorda förän domaren blåst av! Jag hade ju ångrat mig grovt om jag skulle stängt av TV och imorgon fått reda på att Barca gått vidare, den mardrömmen hade i sådana fall följt efter mig i många år framöver. 

U19, Sverige-Lettland, 17-1! Underbart, men väntat, annat hade varit en skandal, eller ska man använda säsongens mest använda ord ?! SKRÄLL!

Nu ska jag fira med några timmars sömn och sedan är det en torsdag som väntar! Heja Barca och bye bye Chelsea! Ha det så himla, himla bra! // Cicciilia!


  
 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback