Cicciilias Innebandyblogg

Händer och fötter...


Såg idag att Kristoffer Svensson ska vara ledare i Storvretas Summercamp. Tur för barnen säger jag när man läst beskrivningen de skrivit! Ja jag har ju aldrig sett honom under en match utan ett leende. Apropå sommarläger, Helsingborgs sommerläger heter sommarcamp... kan man skriva så? Antingen heter det väl summercamp eller sommarläger? Eller vad som helst är ok men inte sommarcamp, det blir helt fel. Helsingborg...
 
Niklas Jihde har idag skrivit sitt sista blogginlägg. Tycker att han borde fortsätta blogga även fast han lagt av med innebandyn. Han har många intressanta synpunkter och ett fullständigt vokabulär.    



Ja eftersom det inte händer  så mycket så kan jag berätta vad jag gjorde igår kväll. Jag hade jättetråkigt vid 23 tiden igår, TV visade braveheart, datorn var upptagen, hade ingen bra bok att drunkna i så då tänkte jag att jag skulle locka mitt hår. Så jag satt vid 23 och lockade mitt hår. Underhållande? Ja! Intellegent? Nej, jag skulle ju gå och lägga mig  när jag lockat klart håret och då skulle lockarna plattas till. Haha men men, jag fördrev tiden och fint blev det!  

Imorgon är det en en ny vecka men en kort skolvecka!



Ha det bäst! // En lockig Cicciilia<3



© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback