Cicciilias Innebandyblogg

Klick


Ledsen att jag inte skrivit på ett tag. Tiden går så grymt segt. Det händer ingenting. Tiden precis innan sommarloven är så händelselös och "onödiga" lektioner hoppar upp både här och där. Senast i måndag inträffade detta faktum, vi tittade på Yrrol på SOn. Till vilken nytta då har jag ingen aning om.

Vad som händer i IB-världen? Sillyseason är verkligen i full gång. Känns dock som att Dalen inte kommer ha en spelare kvar till nästa säsong. Många är på väg ut. Men det ska bli kul och se hur alla lag ser ut när allt är klart! Det har kommer att vara många förändringar!

Dalbjer vann Canada cup, och ja, jag vet att det var längesen men jag har bara inte orkat skriva det.  Min vän trodde jag missat det eftersom jag inte skrivit något samma dag. Hur som helst känns det ju bra att någon i Täby fått vinna någonting i år!:D [Här] är några förklaringar till kvartsfinalens bittra slut btw!

Täby har många lag i Falun i helgen och det verkar gå riktigt bra så det är bara hoppas att det fortsätter så helgen ut!  

Imorgon tar Hammarby och Söderstadion(<3) emot Halmstad kl 16.00 och för en gångs skull sänder de matchen. Kl 16.00 på TV4. Kommer tyvärr att få titta på matchen från soffan min, men det är bättre än inte alls! 

Nu känns det som jag tagit igen det mesta så nu ska jag gå och dricka lite te! Ha det bäst! // Cicciilia
 
   


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: 17år & studerande mamma

Åh vad bra då tror jag nog att jag också kommer gilla det! :D



Det är strålande med mig, med dig då ?

kram

2009-05-22 @ 23:51:59
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback