Cicciilias Innebandyblogg

Strömavbrott? Ja tack...


Nu har strömen kommit tillbaka efter att ha brutits i hela Stockholm. Min kära far ringde till en vän på Lidingö och han fick tillbaka elen ca 20 sekunder innan oss Täbybor, är det verkligen rätt?Haha:D Ganska skönt ändå när det är ström avbrott en kort tid, det blir lite mysigt på en gång, man får tända alla ljus man har och bara vara! Trevligt för de som inte är mörkrädda de vill säga! 

Jaha, två till av Sveriges toppdomare har bestämt sig att hoppa av med omedelbar verkan, SSL har inte råd att förlora fler nu, de absolut fyra bästa är nu borta... sucks! Undrar vad som krävs för att de ska komma tillbaka? De säger trots allt att döma är det roligaste som finns!

Spelare hoppar fortfarande hit och dit i klubbarna, jag väntar med spänning!
 
Glömde bort att säga att ni borde läsa Fredrik Djurlings Guldkrönika, han är duktig!

Jag köpte mig en hängstol på Indiska i torsdags och det blev jättebra och jag älskar alla färger! Har nu även ett bord och två stolar så nu ska jag köpa Fjärilslavendel och smultron som kan stå på balkongen! Kommer att bli riktigt bra!

Hängstolen!

Inte Fjärilslavenden men någon annan!

Ha det så soligt! Kramilikram! // Cicciilia<3






© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback