Cicciilias Innebandyblogg

Tillbaka i Täby



Halleluja! Jag är hemma igen. Så himla skönt! Visst har det varit trevligt och så men...nej. Jag trivs bättre här, där man har kontakt med omvärlden. Vad vore världen utan internet?

Jaha det verkar inte ha hänt speciellt mycket under helgen. Fick ett sms från min kära vän som meddelade att Schmidt ska flytta till Hammarby, vilket var ganska väntat.

Jag såg igår på El Clasicó, fy f´n vilken utklassning, 6-2 till Barcelona, det var helt galet hur bra de spelade. Snabbt och lekfullt, precis som Täby. Hoppas bara att Barcas form håller i sig till på onsdag, då Champions League semi-finalen spelas. Om de spelar lika bra på onsdag som igår kommer Barcelona gå vidare till finalen! 

Hm... och Zlatan som kanske ska flytta till Madrid, skulle nog tänka igenom detta beslut en gång till. Han vill byta till en klubb som han kan vinna CL med och så går han till Real Madrid som blev utslagna i åttondels-finalen och som nu även förlorat stort mot Barca, ologiskt! Men å andra sidan, byter han till ett lag som redan har "bra" spelare kommer han inte få lika mycket speltid eller eventullt inte få spela alls. Men man köper inte Zlatan och sedan låter honom sitta och titta på. Hm... men Thierry Henry börjar ju bli "gammal" så Barcelona kanske skulle behöva Zlatan!? Vore underbart med Eto'o, Messi och Zlatan på topp! 

Imorgon börjar ännu en vecka! Ha det bäst! // Cicciilia! 


  
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback