Cicciilias Innebandyblogg

Kommer inte på någon rubrik!



Ja då har Sveriges U19 vunnit guld...igen! Mycket trevligt plus att Stenberg nu är rekordinnehavare känns ju riktigt bra! Han har under VM gjort 14+7, ganska otroligt samtidigt som det inte kan ha varit så himla svårt att plock något poäng här och där när man vinner med så höga siffror. Ja det verkar som att det inte är så mycket att prata om, 8-3 slutade finalen. Guldet tillhör Sverige! 

I helgen har man lottat grupperna i herr-VM-2010

Grupp A
Finland
Ryssland
1:a i europakval
1:a i nordamerikanskt kval

Grupp B
Schweiz
Lettland
2:a i europakval
1:a i asiatiskt kval

Grupp C
Sverige
Tyskland
4:a i europakval
3:a i asiatiskt kval

Grupp D
Tjeckien
Norge
3:a i europakval
2:a i asiatiskt kval

Ja det är ju inte så svårt att se vilka som kommer att sluta i topp ur grupperna. Jaja det blir nog lite mer spännande när semisarna sätter igång. Det blir nog trevligt i Finland! 



Tre Kronor vann iallafall brons så det känns helt okej. Det kommer fler VM! 



Och AIK har än en gång fått felaktiga mål godkänt, visst är AIK glada men jag är så himla, himla, himla trött på alla domar missar, det förstör så jäkla mycket och det händer ju bara oftare och oftare, det är som en vana. Nej jag tror stenhårt på att det är dags att börja använda "hjälpkameror", då slipper man alla dessa felbedömningar! Det är så extremt irriterande, jag blir tokig! Nej det är nog dags att jag tar över SvFF så det händer något!:D

Ha det bra! // Cicciilia!   



 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Bergo

Jag tror inte SvFF är redo för dig än sötnos, du har lite för mycket idéer ;) <3

2009-05-10 @ 21:45:53
URL: http://bestofb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback