Cicciilias Innebandyblogg

En poäng kvar...



Jaha, då vann Sverige grupp A och ska nu möta Tjeckien imorgon kl 18.00. Hoppas att det även där blir en storseger och att Henrik Stenberg gör massor av mål och assist så han står som rekord innehavare. Vore underbart roligt!



Idag gjorde jag NP (Engelska B) Reading & Listening. Det kändes som att det gick ganska bra men jag har ju inte fått resultatet än så jag vill inte hoppas för mycket för då blir jag så besviken om det skulle gå åt helvete! Men man kan ju hoppas.

Var idag på min kära väns dansshow vilket var riktigt trevligt! Fick även leka makeup-artist då Bergo bad mig att sminka henne. Det blev asssnyggt, grönt och glittrigt! Måste säga att jag är riktigt stolt!

Laising chocklad 

Något som är lite tråkigt nu är att Sverige just blivit utslagna av Kanada i hockey-VM med 3-1, bläää! Det blir alltså bronsmatch på söndag(?).

Ha en bra helg! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback