Cicciilias Innebandyblogg

Tisdag


Såg att Kristoffer Kranberg eventuellt ska sluta, det tycker jag är lite tråkigt, visst stör jag mig på honom, som faan, men han är ändå en del av innebandyn och framför allt av AIK. Det känns som att det är ett slags generationsbyte i AIK, det är Jihde, Fisherström, Lohrendal och Kranberg som är påväg att ge upp, eller ja, en har redan gett upp. Tror dock att om Fisherström och Kranberg slutar kommer det nog inte bli något guld till AIK nästa år, de är alldeles för värdefulla och svåra att ersätta. Men det lät ju som att Fisherström skulle fortsätta ett år till, vilket är bra! 

Nu kan man köpa flaggor också! Bra va!!! Jag behöver dock inte köpa någon för jag har redan en. Jag fick den under silveråret när de gick omkring och delade ut dessa under någon match. Den är så fin! Men du som inte har en borde såklart beställa en!



Imorgon så är det temadag i skolan så Mona Sahlin ska komma och prata om något.
Börjar 13 slutar 15, lagom lång skoldag!

Ha det superbra! // Cicciilia<3




© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Bergo

Själv har man tvärtom i skolan vi börjar 8.20 och slutar 9.50 ;)

2009-05-12 @ 18:30:10
URL: http://bestofb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback