Cicciilias Innebandyblogg

Caperiotäby-Järfälla


Herregud vad sjuktspännande det blev i matchen idag, helt hemskt! Såg inte så himla bra ut när tredje perioden började, 4-7 stod det. Strax efter tredjes början började domarna dömma riktigt dåligt och fel, solklart blev molnigt och allt var -"RÖD BOLL". Går väl sisådär, Hagberg gör 5-7 och det känns bättre, men långt ifrån bra. Tror det var ca 5 minuter från slutet tar Caperiotäby timeout och plockar Ramsin. 18.40 säger det boom, 18.58 säger det boom och 19.45 sa pow! Det börjar bli lite tjatit med "matchen är inte slut förän den är slut", men va rätt det är! 8-7!!!!!! Usch, det var spännande men läskigt på samma gång. Otoligt skönt jubel när sista bollen gick in i mål!! Lovely! 

Dagens poängplockare blev nr 10, Patrik Hagberg med sina 6p (2+4) plus att nr 27, [Rickie Hyvärinen] la till tre mål i poängligan. Ioch med detta så är AIK-trion ner puttad från toppen och Hagberg leder med sina 22(11+11)p och precis efter ligger Hyvärinen med 21(14+7)p!  

Har inte Linus Jämtdal åkt på en hel del tryckare sju matcher in på säsongen? Tycker att han "ofta" haltar av planen!

Att det inte är mer folk på läktarna är ju helt vansinigt! Innebandyn har ju ett enormt underhållningsvärde! Men men ska inte skylla på de som faktiskt är där utan de som inte är där så ni som inte är där -"Dåligt" och ni som är -"Kom tillbaka nästa match"!

   

Skit vad glad jag är! Nu ska jag sova gott och hoppas att ni gör det samma! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: 17 & studerande mamma

Hejsan!

Jag deltar just nu i tävlingen om titeln "Årets Mama 2009" så heja på mig och håll tummarna för att jag kommer till finalen! alltså fortsätt läsa min blogg och tipsa andra om den här bloggen ;)



2009-11-05 @ 13:47:35
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback