Cicciilias Innebandyblogg

Torsdag igen


Hejsan! I helgen spelas Euro Floorball Tour i Tjeckien. Hoppas såklart att Caperiotäbys spelare får vara med så mycket som möjligt. Och om Ramsin inte får står i helgen vet jag inte vad jag gör, han är ju bäst, borde vara straffbart att inte ha honom i mål i en landskamp! Det är oacceptabelt!

Iochmed denna helgs landslagsmatcher är det inga SSL-matcher alls att hålla koll på. Men resultaten i landskamperna blir ju mer intressanta!

Nu till ett i-landsproblem, mellanslagsknappen på min mobil är sönder så just nu består mina sms av långa rader med punkt pch utropstecken lite här och var. Kan bli ganska kul dock att se om mina vänner fattar vad som står i smsen!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback