Cicciilias Innebandyblogg

Euro Floorball Tour


Hejsan hoppsan! Herregud va bra det gick för Sverige och Caperiotäbyspelarna i Tjeckien, Caperiotäbyspelarna borde bli överösta av applåder när de stiger in i Tibblehallen på söndag! Caperiotäby linan hade mycket att ge Sverige i helgen, blev 4+2 för Hagberg, 1+3 för Bron-Sundbom och 4+3 för Sundstedt! Och va klockrent -"Behövdes Täby Rock´n Roll "! Shit va underbart, tänk om alla av dessa tre hade fått chansen i VM, hade nog sett helt annorlunda ut då, men det är lätt att vara smart när man vet resultatet! Hade ju även en Caperiotäbyspelare i Finska landslaget, Rickie Hyvärinen som stod för 1+2p om jag inte är helt ute och cyklar, har inte hittat någonstans med matchfakta från Finlandsmatcherna än på Finska innebandyförbundets hemsida och min finska kan man ju inte påstå att den ligger på topp eller att den ligger någonstans då den är nästintill obefintlig!:D Måste nog slipa på den tills VM 2010!

Som sagt, nästa Caperiotäbymatch spelas på söndag mot Warberg. Vet inte vad jag ska tro om den matchen, Caperiotäby verkar ju vara ganska stabila (hoppas att inte skenet bedrar!) medan Warberg har haft det ganska trassligt på sistone med sjukdomar osv. Förra året blev det ju en borta vinst i SD och en förlust hemma...klurigt!

Har idag ändrat om lite i headern, är hyfsat nöjd med resultatet! Om man jämnför den gamla med den nya så förstår jag inte hur jag kunde ha den förra, är ju inte speciellt vacker, men men. Nu är det nog dags att lura lite och förbereda sig på en ny vecka i världen! Sov så gott! // Cicciilia<3


 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback