Cicciilias Innebandyblogg

Fredag


Hej! Förlåt för att jag inte skrivt men har varit helt däckad av febern jag fick i tisdags plus att mitt internet gick sönder då det blev strömavbrott! Av två möjliga TV-matcher har jag blivit sjuk efter båda, vad kan det bero på? Känns som att jag inte borde vara i Eriksdalshallen på måndag!

Idag är det iallafall match i Tibblehallen, HEMMA, fredagsmys! Det förhoppningsvis obefintliga motståndet är Balrog, Caperiotäby vill ha revanch från dels TV-matchen och dels efter kvartsfinalen i fjol så Caperiotäby kommer att vinna, det bör de göra, de är ett starkare lag än Balrog!

Nej nu ska jag fortsätta med mina CSSmallar! Ses i Tibblehallen, idag, 19.00!
Ha det bättre är bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback