Cicciilias Innebandyblogg

Hopp iväg


Hej! Fick idag reda på att jag är dubbelbokad på måndag, står mellan att få se en förhoppningsvis underbar match i Uppsala eller att stå i skolan och säga -Den här skolan är jättebra...! Välj den här!. Är nämnligen öppethus! När man ställer dessa emot varandra är inte valet så himla svårt men var ju oturligt att de var samma dag! Problemet löst!

Imorgon är det tydligen DM-match för Caperiotäby i "The Hood"(Åkersberga) som min vän Helena säger. Får se hur det blir med det, om jag tittar eller inte... får se hur dagen utvecklar sig. Måste förbereda mig lite inför NP i svenska B, fick sämsta skrivtiden ever, 14.00-19.00 på onsdag *suck*!

Var ju TV-match idag, Umeå-derby som tillslut Umeå City vann som förövrigt spelade riktigt fin innebandy idag! Tre välbehövliga poäng till City!

För er som missat senaste Täby-TV, hoppa iväg till deras [hemsida] och titta!

Ha det bättre är bäst! // Cicciilia<3




 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback