Cicciilias Innebandyblogg

AIK-CaperioTäby


Nämen det där gick ju bra om man bortser ifrån alla felpassningar och de 8 målen som rullade in i fel mål.:D Jag fick inte en enda "derbykänsla" under hela matchen, var tog all intensitet och spänning vägen? Det är ju derby!!! Ja idag var det verkligen inte Caperiotäbys dag, vet inte riktigt vad det var men det kändes inte som att de var tillräckligt...hungriga, kändes stelt, nja kan inte riktigt sätta fingret på det men något fel var det. De kan bättre än så här, mycket bättre! De hade ju ganska många klockrena chanser men lyckades verkligen inte få in den, bollen ville inte in bakom Patrik Jansson, som förövrigt storspelade idag, var verkligen på tipptopp idag!Jag tror det går troll i Solnahallen! Men men, det är bara att ladda om och göra en riktigt bra match på söndag då det är hemmamatch igen! Jippii! Järfälla står för motståndet.

Måste dock klaga lite domarna, vad höll de på med? Om man visar fördel av boll så går ju spelet bara vidare men om en spelare gör en felpass då han fått fördel kan man väl inte blåsa efter det och köra ett frislag, eller? Jag vet inte om jag bara har missat något eller om jag är allmänt lost men jag tycker att det känns fel att få ett frislag om man själv gjort en felpass!  

Nu är det dags att sova lite, en ny dag väntar!:D

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback