Cicciilias Innebandyblogg

AIK-Falun


Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma efter en lång dag, ska bli sjukt skönt att gå och sova några timmar.

Var iallafall på matchen AIK-Falun idag/kväll, var väl en sisådär match alltsom allt, dock var andra perioden väldigt intensiv och spännande, roligt! Trevligt var det iallafall idag och roligt när Helena sa: "vet du vad jag kom på? Att Hammarby i matchen på söndag är ju faktiskt riktiga Hammarby med alla "kändisar"!". Vilket tur att du kom på det den här månaden! Haha. Kramiliakram på dig! 

Nu känner jag att jag är superdupertrött så jag ska nog gå och sova nu! Sov så Gott!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Anonym

Jag kan inte hjälpa att min hjärna redan har gått på lov...:(

2009-10-23 @ 23:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback