Cicciilias Innebandyblogg

CaperioTäby-Falun


Shit vilken match det var idag, vilken intensitet! 11-4, rättvist, Caperio dominerade hela matchen igenom, var skönt att se, kändes inte som att det var någon direkt fara för förlust. Var väldigt mycket gruff osv, för Caperio blev det 3x2 min och för Falun 4x2 + 5, den där 23 i Falun verkar vara riktigt otrevlig(det var han som fick femman), var väldigt trevligt att se när domaren stäckte upp sin han och visade en femma till 23:an. Men idag var det en riktig "publikmatch", ren underhållning, kamp, mål, osv. Måste säga att publiken var riktigt med idag, bra med applåder! Tibblehallen lyckades också bua ut någon totalt, är så underbart!  

  
 
Bilderna är mina dvs att du måste fråga först om du vill låna dem!

Stefan Norell och Michael Walkert var domare i denna match och kan inte riktigt säga att de var speciellt bra. Verkade ha lite problem med att se vad som hände i vissa situationer, lite lama! 

Kom på i slutet att det är derby på onsdag mot AIK, åhh vad jag längtar, hoppas att det går bra, vill ju inte att det ska sluta som det gjorde förra gången i Solnahallen!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3  


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Anonym

heter ditt lag caperio trodde ni bytt namn.

2009-10-05 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback