Cicciilias Innebandyblogg

Caperiotäby-Sirius


Jag vet inte riktigt var jag ska börja! Hm... jag kan börja med att säga att Caperios passningsspel, försvarsspel, anfallsspel, powerplay var riktigt dåligt igår. Brukar ju vara organiseratkaos i Caperiotäby men igår var det bara kaos. Sirius gjorde ju 2 mål i boxplay medan Caperiotäby endast gjorde ett mål på fem powerplay. Bedrövligt, men det känns ganska onödigt för mig att sitta här att räkna upp allt som gick fel då jag vet att Caperiotäbys spelare  redan vet vad som gick fel igår så det här är liksom inget nytt, det är bara att ta lärdom av denna skitmatch och ta revanch mot Dalen borta på söndag!;D

Pinsamt lite folk i Fyrishov igår, endast 689 personer, var väldigt glest på läktaren.

Hur kan Ramsin bara få en 3:a av magazinet? Utan honom hade det varit en betydligt större vinst för Sirius! Förtjänar minst en 4:a! Och vilket jättejobb Söderberg gjorde igår, riktigt bra!

   
 

Idag släpptes truppen till Euro floorballcup som spelas i Tjeckien. Caperiotäby har fyra spelare i landslaget (Daniel Ramsin, Patrik Hagberg, Danne Bron-Sundbom, Rasmus Sundstedt) vilket gör att Caperiotäby bidrar till nästflest spelare, det är bara AIK som har fler med sina 6 st spelare. [Här] har ni hela truppen! 

Rickie Hyvärinen står såklart med på Finlands landslagslista!

Nu vill jag inte skriva mer. Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3




© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback