Cicciilias Innebandyblogg

CaperioTäby-Västerås


Hej! Vilken utklassning det blev idag, underbart! Första perioden var ju sisådär men sen så lossnade det och pang bom så stod det 16-3! Bra flyt, bra framåt, bra bakåt, Ramsin behövde knappt röra sig, superbra! Måste även säga att Caperiotäby har gjort superförvärv inför denna säsong, Kalle Berglund(3+3p & 5:a av IBM idag) är ju helt sjuktjävlajättebra, kan säga är han är mycket bättre än vad jag trodde och lång över det, jättejättejättebra! De övriga nyförvärven ligger inte långt efter heller, jag är jättenöjd! Hela laget spelade superbra idag så tack för en underhållande match och om de fortsätter i samma stil så blir det en supersäsong!

 

Danne Bron-Sundbom gjorde idag sitt 250:e poäng i högsta ligan, grattis!

Vad är det med de där lys-oranga tröjorna de har på uppvärmningen, är verkligen inte vackra.   

Lyckades även undgå Storvreta-Warberg resultatet tills sista periodpausen då de sa det i högtalarna! Blä för reslutatet!

Idag har det varit en toppen dag så jag ska nu gå och äta lite middag! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3

P.s Grattis på födelsedagen Fannypanny!

    
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback