Cicciilias Innebandyblogg

Det börjar hända grejor!


Caperiotäby har nu börjat lägga upp bilder i sin trupp filk, det blir bara bättre och bättre! [Trupplänk]

Jag var tydligen otydlig om vad jag menade igår, det där med att "Caperiotäby ligger förre resterande SSL lag i utvecklingen av klubben och innebandyn". Det är såklart både publikt och organisatorisk och det har de gjort genom att lyssna! Jag tycker att Caperiotäby har lyssnat och tagit in det folk har undrat över, tipsat om, efterfrågat, allt och det är de jag tycker är så härligt! De kör inte på med bara sin grej och det gamla vanliga, de är öppna för nya saker. Det är inte heller speciellt många lag/förbund som ens har ett öppet ställe där supportrar mm kan skriva på. Om lagen är öppna för nya saker och lyssnar är väl en ganksa logisk påföljd att klubben utvecklas och om fler klubbar utvecklas så blir det även en utveckling av sporten. Jag tycker att Caperiotäby är ett av få lag som tagit till sig alla saker och försökt göra någonting av det! Visst Caperiotäby är inte helt perfekta i det de har "gjort" eller de enda som utvecklas men de är de som är mest produktiva och framåt för tillfället! 

Hoppas att de som undrade vad jag menade tycker att jag gjort det hela lite mera förståligt, eller så har jag bara förvirrat er ännu mer!:D Men hursom ska jag försöka precisera mig mer i framtiden! 

Imorgon är det derby-match, jippiii va kul det(förhoppningsvis) ska bli! Båda lagen har full pott efter 3 omgångar men det som skiljer dem åt är förtillfället målen, 12 mål upp för AIK! Matchen börjar kl 19.00 i Solnahallen!  

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Kanon

Mycket bra beskrivet! Det är just det som är det bästa med Caperio Täby FC

2009-10-06 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback