Cicciilias Innebandyblogg

Höst!


Hej och ja jag vet att jag varit sämst att uppdatera på sistånde, men det känns så meningslös att skriva om jag inte har något att skriva om! MEN nu sitter jag här i det otroligt mysiga höstvädret, regn och blåst,(har ni sätt att det ska snöa i fjällkjedjan!?), helt underbart att det är höst, dags att ta fram alla koftor, sjalar, jackor och så klart alla världens teer! Hellre tre dagar utan mat än en dag utan te, bra ordspråk! Plus att man kan sitta inne utan att få dåligt samvete!:D Sitter och väntar på att två filurer ska komma hit och titta på film med mig!:P 

Det där med att TV4Sport inte har plats i tablån tycker jag är lite...irriterande, jag menar om det slutade sända alla fotbollsmatcher som någonsin spelats i repris hela tiden så skulle innebandyn få plats, lätt, så jag är lite irriterad. Jag tycker alltid att det går någon repris, visst en repris per match är bra men inte 4-5 per match. Det finns lösningar som gör att innebandyn kan få mer plats men icke. Men det är inte så mycket man kan göra så det är väl bara att vara glad över de ca två timmar man får av en 168 timmar lång vecka!

Imorgon är det match och jag måste säga att jag är lite nervös, har inte en susning om hur det ska gå, Falun var ju jättebra i slutspelet förra säsongen, bara att hoppas på att det går asbra för Caperio!:D

Caperiotäby-Falun, Tibblehallen, 17.00, var där!

Ha en mysig höstkväll! Peace,Love & Understanding! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback