Cicciilias Innebandyblogg

Lördag


Hallå! Imorgon är det match, jippi! Caperiotäby mot Västerås! Matchen börjar 17.00 i Tibblehallen!

Imorgon spelas även en av de mest spännande (förhoppningsvis) matcherna den här säsongen, Storvreta - Warberg. En riktig kraftmätning då båda lagen är tippade att vara topp fyra när grundspelet är slut! Så man kan ju hoppas att den blir en riktigt bra match. Ha dock ett litet i-lands problem, jag kommer inte kunna se matchen live så jag måste alltså spela in den men jag vill inte veta slutresultatet innan jag ser matchen och det lär ju vara helt omöjligt! Men som sagt var, i-landsproblem! Får gå som det går!

Efter den här hemmamatchen kommar det vara jättejättejättelångt tills nästa hemmamatch. Om de inte klämmer in Järfälla matchen någonstans är nästa match 15 november! Det är är ju en hel månad! Men man kan ju gå på Sirius borta den 26/10 i Fyrishov om man vill, vilket jag ska, och de som inte har tid att ta sig dit kan ju sitta hemma i sin mysiga soffa och se den på TV4Sport! 

Nu är det dags för middag, men glöm inte att komma till Tibblehallen imorgon, ok?! 17.00! 

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: TFc

Du kan ju se omskrivna hammarby spela i tibble mot Täby FC på söndag den 25

2009-10-18 @ 12:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback