Cicciilias Innebandyblogg

Snart är det helg


Hej!

Wohoo idag beställde jag min studentmössa! Shit, jag tror inte att jag riktigt fattat att det inte är speciellt långt kvar, helt sjukt, men ska bli väldigt skönt!

Kommer att bli mycket innebandy för mig och Helena de närmaste fyra dagarna, imorgon är det AIK-Falun vilket förhoppningsvis kommer bli kul. Om ni inte har något att göra imorgon så kom till Solnahallen det är nämnligen gå in 2 betala för 1 om du har ett Stadium kort, bra va, matchen börjar 19.00!
Sen är det Täby-Hammarby i Div.2 på söndag i Tibblehallen, den matchen börjar 15.45, kan även där bli riktigt kul!
Och på måndag blir det en hel dag i Uppsala och sedan avsluta dagen med Caperiomatchen mot nykomlingen Sirius. Matchen mot Sirius gå även på TV4Sport och sändningen börjar 19.00!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback