Cicciilias Innebandyblogg

Snö?!


Hej! Hur många är det som har haft snö idag då? Blev lite chockad när jag skulle gå till bussen och såg att det singlade ner vita flingor från himmlen! Dags att ta fram tekopparna på allvar!:D

Snacka om att min besökar linje gått rakt upp sen Caperiotäby lånade min bild! Hoppas såklart att så många av er som möjligt vill stanna kvar här och ta del av det jag har att säga!  

Denna söndag är det också match och denna gång mot Västerås. Borde inte heller vara något problem för Capeiotäby, i fjol blev det 9-1 hemma och 7-11 borta plus att de mötes ju även i försäsongen och då blev det 8-4 till Caperiotäby. Matchen spelas i Tibblehallen, kl 17.00 om allt är som det ska. Det borde inte bli något problem med vädret på söndag iallafall, det ska tydligen bli sol på söndag! Tänk att man måste tänka på vädret för en inomhussport!

Ha det bättre är bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback