Cicciilias Innebandyblogg

Söndag


Hejsan! Ja matchen igår sög, inte bra alls, nu är det kört, inget VM för Sverige! Men jag tänker nog skylla allt på kommentatorn, om man säger  tex "nästa mål är vårt" eller "vi har 15 minuter på oss" så är det självklart att det blir tvärt om. För mig är det som en oskriven regel att man inte får säga hur lång tid det är kvar för det alltid går åt skogen då! Så kommentatorn, hur känns det att vara skyldigt till Sveriges förlust? Ok, kanske inte bara ditt fel men det räckte!:D

Matchen i fredags slutade betydligt bättre och oj va fel jag hade om spänningen. Det blev ju tokspännande!!! Hade aldrigt någonsin trott att Helsingborg skulle vinna mot Warberg. Men inte för att ta ifrån Helsingsborgs bragd men hade Svensson spelat och likaså Bult hade det nog sett helt annorlunda ut. Men Warbergs svaghet är att det istortsätt bara är första linan som levererar och nu när första linan var förstörd gick det helt enkelt inte. Men men tre poäng till FCH och noll till Warberg, Jippii!

Idag är det match mot Järfälla. Matchen spelas i Tibblehallen och börjar kl 17.00! See u there!

Ha en bättre än bäst söndag! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback