Cicciilias Innebandyblogg

Sporthelg


Har den här veckan gått fort eller fort?! Tycker att jag nyss satt och planerade hur jag skulle lägga upp hela veckan och snart är veckan slut! Helt galet! 

Imorgon är det dags för säsongens första TV-match i SSL, Helsingborg-Warberg, vet inte om matchen i sig är speciellt spännande men det är iallafall innebandy! Sändningen börjar som vanligt 19.00 på TV4Sport!

På lördag är det VM-kval i Parken, Danmark - Sverige, ska bli riktigt kul att se vad som kommer hända i Parken den här gången då, förra matchen stod det 3-3 men slutade med att Sverige tilldelades vinsten då en dansk sprungit in på planen och attackerat domaren, mycket dramatik där! Den matchen sänds alltså på lördag på kanal 5 och sändningen börjar där kl 19.15. MEN 18.40, alltså precis innan matchen sänder de en kort dokumentär om Danmarks mest hatade man, han som sprang in på planen, vilket jag tycker låter väldigt spännande! Hoppas att det blir en bra kväll!

På söndag är det dags för nästa Caperiotäby match och som vanligt spelas den i Sveriges grönaste hall, Tibblehallen. Då står Järfälla för motståndet så det är lite små derby. Jag hoppas att de inte blir något större problem för Caperiotäby! Matchen spelas alltså i Tibblehallen på söndag kl 17.00!

Nu är det dags att gå och sova och ladda inför denna veckans sista vardag! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback