Cicciilias Innebandyblogg

Torsdag


Känner mig lite elak men jag nästan hoppade av glädje när jag såg att Kranberg fått U2+10 för osportsligt uppträdande i matchen som nyss avslutades, AIK mot Helsingborg. Är det någon som vet vad han gjorde för något? Är inte säker men är det inte säsongen 09/10s första 10:a? Matchen slutade tydligen 7-3 trots att det det såg helt okej ut efter första, men det är ju alltid tre perioder som gäller!

Caperiotäby ska tydligen spela match i Skandinavium mot Pixbo, hade gärna åkt dit om det inte hade varit så dyrt med att åka tåg, bara tåget skulle kosta mig hela studiebidraget, sucks. Men åandra sidan spelas matchen i en hockeyarean vilket är istort sätt samma sak som dålig sikt, så det gör mig inte speciellt mycket att jag missar den matchen! 

Nu vill jag att IB-magazinet ska uppdatera och berätta vad Herr Aggro gjorde för något på matchen...

Ha det bättre än bäst!:D // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback