Cicciilias Innebandyblogg

AIK-TT


Då var man hemma efter en lång resa från Solnahallen, AIK vann med 11-2. Hoppades och tyckte första 10 att det skulle bli en jämn match, men sen så gick det bara neråt för TT. De första 10 vart jag riktigt imponerad av deras passningsspel, klockrent, vet inte vad som hände sen. Det var lite klassskillnad idag. Men de två mål som TT skrapade ihop kom från förre Caperio spelaren Victor Ferraresi (vilket fint namn!) vilket glädje mig! Kul att se honom spela! Har utvecklats väldigt mycket!

Måste säga att det var mycket TT-folk i Solnahallen, överröstade AIKs "klack" när aikarna väl lät, väldigt trevlig stämning idag!

Såg även att Maimon, "han jag aldrig kommer ihåg namnet på" och Måwe var och kikade på matchen! Fattar inte att det ska vara så svårt för mig att komma ihåg vad han heter! Men men...

Imorgon spelas det två SSL-matcher, Falun-Pixbo och Järfälla-Warberg. Blir väl att sitta och titta på liveuppdateringen då... nej förrästen, det ska ju bli sol imorgon, kan ju inte sitta inne då heller, måste suga i sig de sista solstrålarna innan vintern! 

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3

P.s Grattis Mika och Julia, nu är ni arton! Puss


  

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: herr/hj

Annars kan du ju kika på div 2 laget mot storvreta ungdom i Tibble på söndag 15:45. 4 spelare från caperio som inte åker med till umeå spelar

2009-09-26 @ 11:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback