Cicciilias Innebandyblogg

Gladdag


Ja idag är det match som sagt var, kul fast jag ska gå ensam för en gångs skull! Det blir nog bra det med! Hittills ha min "Glada" dag gått ganska bra! Har inte hänt något sådär nerslagande. Mika är tillbaka, Fanny är lika underbar som vanligt!

Och guess what, Danne Bron-Sundbom har uppdaterat sin blogg! Det händer inte speciellt ofta numera, men bättre sent än aldrig!

Nu ska jag göra lite tidig middag och så ses vi i Tibblehallen! // Cicciilia<3


 


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Mikaela

ååh lilla gull... saknar dig och fanny när man är fast här hemma, var hos läkaren idag och fick ny medicin så snart är jag back on track=D

2009-09-14 @ 23:16:04
URL: http://prinsessanavburundi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback