Cicciilias Innebandyblogg

Han är på g


Oj oj, nu är han på gång, två inlägg på tre dagar! Danne Bron-Sundbom har uppdaterat sin [blogg] igen! Trevligt!

Tycket att Caperiotäby borde lära sig någonting av AIK(trott eller ej), AIKs truppflik är jättefin och kul med lite info om spelare osv! Caperios truppflik är lite tråkig! Caperio är nu ett topplag men på deras hemsida verkar det inte så! Förlåt, med det känns så enligt mig. Behöver inte lägga upp alla i lagets liv men bara lite vanliga saker! Gud va jag känner mig elak när jag kritiserar! Nej nu lämnar vi detta!

Imorgon är det fira syssling som gäller! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: 17år & studerande mamma

Tjingeling!

Det var trevligt att träffa er allihopa också, ja speciellt när jag är ute i Berga så ofta!

Ha det bra.

2009-09-14 @ 16:24:19
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback