Cicciilias Innebandyblogg

I dare you!


Så. Nu har Caperio/Täby FC byt namn till Caperiotäby FC pga att de flesta endast skriver och säger Täby. Måste säga att jag säger precis tvärt om, säger oftast Caperio när jag pratar innebandy.

Imorgon är det match och jag är sjukt taggad, hoppas verkligen att det går bra hela vägen i år! Så kom imorgon till Tibblehallen, matchen börjar 19.00 om jag inte minns helt fel! See u!

Nu till rubriken, hade idag religion och vår lärare utmanade klassen att imorgon se allt med positiva ögon, att tänka på hur mycket vi klagar på saker, så nu utmanar jag er att göra detsamma! I dare you!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3



P.s Mika, det är ganska tomt utan dig i skolan! D.s Hörs!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback