Cicciilias Innebandyblogg

Ramsin bättre än Sjögren? JA!


Idag bestämde min kära vän och jag att vi ska gå på match på fredag i Solnahallen. AIK-TT, blir trevligt att bara göra något med min vän plus att det är jättelång tid kvar tills Caperio har match igen! Vi bestämde även att det är lika bara att beställa SM-finalsbiljetterna redan på fredag, kommer gå vare sig Caperio kommer dit eller inte(men de kommer absolut dit)!

Ramsin är med på topp-tio i världen, kom på 8:e plats! Stort! I intervjun frågar de om det känns som att Ramsin är på väg att ta över Sjögren i landslaget, jag tycker att Ramsin tog över för ganska länge sen, kan inte säga att jag är speciellt imponerad over Sjögren. Ramsin är Definitivt första målvakt i landslaget! Vore konstigt om det inte var så! Har ju vunnit Årets Målvakt två gånger och gjorde jättebra ifrån sig i Caperio, i WorldChallenge och i VM och hade förra året högst räddningsprocent efter grundspelet! Han måste vara nummer 1!

AIK har fått två tunga besked här i veckan, nr 1, Patrik Edgren är långtids skadad och nr 2: Ricard Normans opertion misslyckades, inte bra, för dem. Men en bra sak är AIK nu har som Caperio skaffat sig en storbildsskärm! Men bara en!:P 

Ha det Bättre än bäst! Hyvästi // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback