Cicciilias Innebandyblogg

Förvirring


Hej! Har känt mig väldigt glad idag! Trevliga lektioner, allmänt trevligt, hittade ett jättefint fotoställe, jag och Fanny har smidit planer! Skönt när det kommer såna här dagar ibland!

Nu är det inte långt kvar tills SSL börjar igen och jag är ganska nervös faktiskt, hur ska det gå osv. Jag har ingen aning!



Mika Kohonen är ju nu utsedd till Världens Bästa spelare och det tycker jag är ett väldigt klokt beslut men varför vann han inte Årets spelare. Båda priserna går ju på hur spelaren spelat under säsongen, borde inte Djurling vunnit det då eftersom han vann Åretsspelare?! Eller tvärtom,(vilket jag tycker är rätt)att Kohonen borde vunit Årets spelare!? Jag är lite konfunderad! [Här] är resten av listan! Grattis till fjärde platsen, Rickie Hyvärinen!

 


De har spikat fler matcher de ska sända, nu har Täby hela 3 matcher som kommer att sändas! Det är ett mirakel!

2009-10-26 Sirius – Caperio/Täby (SSL)
2009-11-23 Storvreta – Caperiotäby (SSL)
2009-11-30 Tyresö-Trollbäcken – Caperiotäby (SSL)



Nog skrivet idag, nu börjar Idol! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3 





© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Martin

Jag antar att VM räknas in i priset Världens bästa medan det inte gör det i Årets bästa.

2009-09-15 @ 21:09:51
URL: http://innebandy.blogg.se/
Skrivet av: Bergo

Synd att alla tv matcherna är matcher som vi kommer att gå på :( men det är ju kul att täby äntligen kan få synas lite.

2009-09-15 @ 22:06:38
URL: http://bestofb.blogg.se/
Skrivet av: Martin

Det var konstigt. Det är bara att konstatera att SIBF (som utser årets spelare) och övriga världen tycker att Kohonen var bäst ifjol.

2009-09-18 @ 15:41:22
URL: http://innebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback