Cicciilias Innebandyblogg

CaperioTäby-Västerås


Hej va glad jag är! Matchen slutade 8-4! Måste dock säga att första 30 sög med stort S! Inte en pass gick som den skulle, men efter dessa plågsama 30 gick det lite bättre och det slutade inte med förlust! Men det var ju inte i närheten av den klass som de spelade med förra säsongen! Men hoppas att det går bättre när säsongen har börjat på riktigt! Men å andra sidan var inte hela truppen med, de saknade några viktiga spelare!

Måste säga att jag är ganska nöjd med CaperioTäbys nyförvärv, väldigt mycket energi! Av det jag såg av Ackevi idag gör att jag verkligen vill fortsätta och se vad han kan hitta på, väldigt intressant spelare! Grymt duktig! Hade Caperio ett starkt lag i fjol har de ett ännu starkre i år. Men även fast Caperio har bra backar kommer backlinjen aldrig vara sig själv, Urwäder är ju så bra, måste locka tillbaka honom på något sett! 

Det var ganska skapligt med publik idag för att vara en försäsongs match, tyckte att det var betydligt fler i år än förra, Nice! 

Nu är det inte många dagar kvar tills SSL drar igång igen och jag har aldrig varit så förväntansfull!

Dags att sova! Ha en toppen sömn! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback