Cicciilias Innebandyblogg

Insekter...blä


Hösten är på väg men är inte här riktigt än, får ge den några dagar! Även fast man vet att kyla och regn snart kommer kan jag inte sluta längta tills hösten är i sitt fullo, hösten är så himla mysig! Alla vackra färger! Snart...

Såg ni VM-kval matchen i lördags, shit va glad jag blev, man blir lite chockad när man inser hur glad man kan bli över att laget man hejar på gör mål, helt sjukt egentligen! Men vilken underbar match det var och va underbart den slutade! Nu behöver vi "bara" vinna resten också!

Gick dock inte lika bra för Sverige när de mötte Finland, 8-3 till Finland, vad hände där liksom?! Hade varit okej om det slutat 8-7 eller något men fem mål i målskillnad är ganska mycket!

Imorgon ska jag och min klass ut i skogen och glo på massor av insekter, jättespännande...inte! Får väl gör det bästa utav det även om bara det kommer att vara en utmaning!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback