Cicciilias Innebandyblogg

Körskolegrejsimojs


Ojojoj på två dagar har jag sett hela 2 artiklar om innebandyn! Visst, ena "artikeln" var på max 30 ord, men idag var det en artikel i DN som var mycket längre, den handlade om att man ska ha ljusblå bollar istället för vita. "Jätteintressant"! Innebandyn börjar ta plats! Känns dock helt sjukt att ligan börjar IMORGON, ca 26 timmar! Here we go again!

Och igår var jag på strålande humör! Köpte en tidning igår som vanliga fall skulle kosta 65 kr men jag behövde bara betala tjugo. Fick den antagligen billigare för att jag alltid är i den affären och glor på deras produkter! Nice! I Love it!

Ok, nu ska jag på Körskolegrejsimojs, så jag måste gå och äta först! See U! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback