Cicciilias Innebandyblogg

110410


Fy fan vad jag är trött på alla idioter som lever i denna helvetes värld, längesen jag var så här trött på männskligheten!

Artikel på Aftonbladet.

Att det ska vara så himla roligt att gå på folk vid sina hem osv. Jag fattar inte vad som kan kännas bra i kroppen när man gör så, jag gör verkligen inte det. Och hela grejen känns så jävla uttjatat, att man ens ska behöva uppmärksamma detta, det här är ju så år 0... Det är ju innebandy, det är slutspel, det ska vara roligt och spännande...

Nejmen jippi, TV-golv...

PS. Lägger upp bilder från gårdagen nån gång idag.

Ha det bäst! // Cicciilia<3

 
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback