Cicciilias Innebandyblogg

Inför Globen


Ja...då var vi här, efter ca tre års längtan står de i globen igen, inget AIK, inget Warberg, hoppas att det håller sig så ett tag, det här kommer antagligen bli en av de roligaste finalerna någonsin, det borde inte bli annat än kul emellan dessa lag! 

Ja hur ska det här slutat då? Jag tror givetvis att Caperiotäby vinner det här,haha och mästertippare som jag är(verkligen inte) tror jag att matchen slutar 7-6 till Caperiotäby och Edlund kommer att bli matchhjälten, guld kommer det bli, för mig finns det egentligen inget annat just nu, jag menar varför inte, Caperiotäby har ju varit suveräna i år, spelat väldigt bra i slutspelet, Caperiotäby har slutspel i bena isället för vila, man har slagit ut de regerande mästarna, mohaha, is no more, oj vilken skade glädje, har en helt otrolig trupp och suveränerna själva som ledarstab, nej det kommer bli Sundbom? som får lyfta buklan ikväll. När det blir så måste jag springa till Täbyklacken och ta en, eller en bunt såndär SM-Gulds "papper"! 

Nej men jag tror att jag ska sluta skriva nu, jag är så jäklanervös och bara längtar efter att få gossa in mig i Globen och känna på vibarna, bli lite äckel nervös, sätta sig på sin plats och låta allt bara sjunka in och sen bara njuta av Världensbästa Innebandylag! 

Lycka till nu för fan! Ni är grymma! Ha det bäst! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback