Cicciilias Innebandyblogg

En fjäderlätt dag


Var väldigt lätt att ta sig ur sängen imorse, flög upp (om man jämför med hur det brukar se ut), och var klar så tidigt att jag tog en tidigare buss, tiden i skolan bara flög förbi. Och när jag sitter och fikar med syslingen hör jag en låt som jag tyckte att jag kände igen och när jag lyssnar noggrannare tror jag inte mina öron, av alla låtar som existerar spelade de Didi, haha snacka om att jag mådde bra då! Tror verkligen inte att någon kan förstöra denna dag!:D

Ni som vi se gårdagens mys-match igen kan se den i sin helhet på TV4Play! [Här är länken]

På mogonen såg jag att det låg ett brev till mig på köksbordet, och vad låg där? Trumvirrvel*... ett tack från innebandymagazinet för att jag börjat prenumererat på tidningen iform av två biljetter till SM-Finalen, jag tackar!

Och när jag kom hem efter fikandet i solen om vad låg inte på köksbordet, jo det nya nummret av Innebandymagazinet!

Poängliga vinnaren Rickie Hyvärinen är utsedd till Årets Forward, Grattis!

Det blir Caperiotäbys "standard" domare som dömer finalen på lördag, Råsbrink och Gustavsson, hoppas verkligen att det inte är de som avgör matchen, men de har skärpt till sig! 

I innebandymagazinet står det på sid 80 följande, -Caperiotäbys bortaställ (som man använde borta mot Balrog) är speciellt, de har fått det av Hammarby Fotboll.
Undrar vad de har för sammarbete...? Eller så tycker Hammarby Fotboll helt enkelt att Caperiotäby är så jäkla bra att de ville sponsra med något! Men kunde de inte skickat med tillhörande byxor?

Inte för att jag vill att Västerås ska behöva dra sig ur SSL men jag skulle verkligen vilja ha Mora i SSL!

Skulle vilja ta mig till Centralstationen på fredag och se innebandy... får se hur det blir med det!

Hoppas ni också haft en toppen dag! Ha det bäst! // Cicciilia<3



© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback