Cicciilias Innebandyblogg

Bad Romance


Hej!

Har faktiskt legat och grubblat på en sak...vilket nummer ska Mikulski ha på sin tröja? 20 är ju upptaget, hm... dubbla det gamla nummret, 40. Eller kanske sitt födelseår 84.
Uppdatering: Nu när Lundquist sticker till Duvbo blir ju nr 20 ledigt!

Hade en riktigt störd dröm igår natt, drömde att jag var på match i Tibblehallen men den såg inte ut som den och Caperiotäby värmde inte upp på planen längre utan i publiken. Sen när de värmt upp  så inveg Tibblehallen 6 jättestora plattskärmar om satt på ena kortsidan. Sen när matchen började då var inte ledarstaben på golvet utan de satt typ tiorader upp och skrek. Sen vaknade jag. Jag tror att det här är ett grovt tecken på att det måste börja nu!

Nu har Innebandy.se "Inför Seriestart" med Caperiotäby. Här har ni en direkt länk.

AHA!! Träningsmatchen mot Classic, 2 september, en torsdag?! Hm... då lär det ju börja kl 19.00. Det kommer säkert upp mer info på Caperiotäbys hemsida snart!

Idag är även dagen då säsongskorten börjas säljas så det är bara shoppa säsongskort! Mohaha har redan köpt mitt, jag tänker då inte missa en match, plus att jag ville vara säker på att jag sitter på "min" plats! Köpa säsongskort gör man på på http://caperiotaby.ebiljett.nu eller så går man in på Caperiotäbys hemsida och klickar på Biljetter i menyn så finns sidan länkad.



Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!



© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback