Cicciilias Innebandyblogg

Mattias Mikulski!!!


Mattias Mikulski till Caperiotäby! Det här är ju helt sjukt, underbart men sjukt! Tänkte faktitiskt kommerntera i förra inlägget att jag inte känner igen någon av de spelare som Caperiotäby värvat och så kommer det här. En av Storvretas bästa backar, polsk landslagsspelare, förnuvarande Svensk Mästare, Mattias Mikulski för fasiken!

Intervju med Mikulski på Innebandy.se.

Ja nu har det blivit en hel del nya spelare, Mikulski, Liddin, Enström, Ekdahl, Kandell, Gafvelin, Gaicki och Hedengran. Blir det någon mer?

Hittade denna intervju på Innebandymagazinet, det är en intervju med Patrik Hagberg och att han vill se Ackevi i landslaget i vinter. Kan man göra annat än att hålla med? Ser ingen anledning till att han inte ska få följa med, han presterade ju varje match förra året, han jobbar jämt, på hela planen!

Innebandy.se lägger nu upp INFO om alla lag i SSL och Elitserien, ett lag i taget, mycket nödvändig information om lagen och lite statistik osv. Bra insiativ! Först ut är Sirius och Täby IS!

Även Innebandymagazinet gör en "Inför Superligan och Elitserien", först ut där är Caperiotäby och Endre!

Var och tittade och fotade en fotbolls match igår, AIK mot Enebyberg och 2-2 slutade matchen efter ett mål från Enebyberg i sista spelminuten! Var dock en stackare i AIK som bröt armen, det ser rätt creepy ut. Sen blev jag även riktigt jäkla upprörd, de använde ena linjedomarens flagga som stöd till henne arm och den följde ju med som stöd in till sjukhuset och då frågar domarens pappa vem som ska betala för flaggan och var riktigt grinig och otrevlig. Jag blev sådär förvånad att det var det första han tänkte på, flickans arm är väl viktigare är en jävla flagga!? Men men, rolig match och är så underbart att fota idrott!
   

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Anonym

Hej Ciccilia!

Som Storvreta-fan tycker jag det är synd att han lämnar klubben. Han är en riktigt duktig back, men Storvretas bästa back? :)

Framförallt Samuelsson ligger väl ett antal steg före?

/Lars

2010-08-20 @ 08:45:42
Skrivet av: CICCIILIA

Hej!

Haha, ska jag vara ärlig så hade jag faktiskt glömt bort Samuelsson, han har varit så bra så länge att jag nog inte tänker på hur bra han är längre. Mikulski får nu bli EN av Storvretas bästa backar! Tack för att du påpekade det!:D

Ha det bra!

2010-08-20 @ 13:01:19
Skrivet av: Lars

Haha, ingen fara...tur att du hade glömt honom;)

2010-08-23 @ 08:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback