Cicciilias Innebandyblogg

Så fruktansvärt


Jaha, två cupsegrar, visst var det rätt så väntat men man vet ju aldrig, det är innebandy vi pratar om. 

Åhhhh, har tittat på highlights från BOO på youtube och det skulle jag inte ha gjort. Leendet drogs upp till öronen och jag bara kände hur mycket jag längtar tills man får se Caperiotäby spela innebandy igen, på Tibblehallens alldeles extraordinära parkett. Längtar något så fruktansvärt!

Här är en länk till Youtube klippen.

Poängligan, inga överaskningar
1 Johan Edlund, Täby 8 5 13
2 Johan Andersson, Jönköping 6 7 13
3 Johan Nygärd, Jönköping 9 3 12
4 Rasmus Sundstedt, Täby 8 3 11
5 Patrik Hagberg, Täby 7 3 10


Caperiotäby har lagt upp en intervju med Magnus Jäderlund [Länk], mycket intressant läsning!
Verkar ha gått bra för alla spelare och ledare, skönt! Står att det blir en träningsmatch mot Classic på parketten, tid och datum tack. 

Vad är det som händer i Storvreta, kaos?! 

Haha ,hammarby gör massa klipp om den lång vägen tillbaka till Allsvenskan. Helt underbara! Roadtrip2010

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia<3


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback