Cicciilias Innebandyblogg

Barrigt


God kväll! Tänkte skicka in ett kort inlägg.

Västerås lägger nu ner kampen mot räkningarna och går i konkurs vilket jag tycker är tråkigt, man önskar inget lag att råka ut för detta, inte ens värsta fiender. Men vad hade de för val, det var ju för deras klubb omöjligt att betala den summan. Jaja med allt ont för med sig något gott, Mora står ju först på tur att komma upp i SSL och jag och Mora som stad håller jag ju enormt nära mitt hjärta. Halva släkten är från Mora och Orsa, hela min barndom finns i Mora. Åkte upp till landstället med farmor och farfar så fort vi fick chansen. Firar varje midsommar i Mora. Och om jag bara fick välja en plats på jorden att vara på resten av mitt liv skulle det vara där! Så att få åka dit en extra gång om året vore inte helt fel!;D

På AIK Innebandy lägger de upp innebandyprofilers tippningar av SSL och förste profil att tippa är Kimmo Eskelinen, mycket trevlig läsning! [Här] Någon som vet om Eskelinen skaffat sig en ny blogg? För att hans förra blogg var en trevlig sådan!

Kan väl inte blogga utan att nämna att Lundquist nu lånas ut till Duvbo. Många år har han spelat, coolt! Men även här för något ont med sig något gott, nr 20 blir ledigt och Mikulski behöver inte byta nummer!
Mora

Barriga kramar! God natt! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?
Skrivet av: Bangura

Nr 20 är bara utlånad och dessutom kommer tröjan aldrig mer användas i Caperio.

2010-08-26 @ 10:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback