Cicciilias Innebandyblogg

"Muck-expert"


Hallu! Wow, två blogginlägg på ca en vecka,  känns nästan mycket nu när man lagt bloggen åt sidan under sommaren! Men det är dags snart, känns mysko men glädjande. Man ville ju inte att förra säsongen skulle ta slut, bara fortsätta och fortsätta, det gick ju helt galet bra hela vägen, eller ja nästan!:D

Gick in på innebandymagazinet och höll först på att koka över när jag såg att Conny Vesterlund tydligen är innebandysändningarnas nya "expertkommentator". Vad jag har sett av honom är han väl lite mer "muck-expert" men sen tänkte jag nej, Conny-på planen har säkert inget att göra med Conny-expertkommentatorn. Conny-expertkommentatorn får vara ett blankt papper som han fyller på från första sändningen, inget förflutet. Tror att jag fick en skottkärra vuxenpoäng över mig!

Caperiotäby är som bekant i Båstad och spela i Båstad Outdoor Open och de vann sina två första matcher. [Här] har ni en länk till program och resultat! [Här] är en länk till cupens hemsida där man kan hitta diverse info och bilder!

Uppdatering: Länk till klipp från Båstad Outdoor Open. [Här]

Hela förra säsongen så verkligen hoppades jag på att jag skulle få se en straff av Dalbjer men det var andra som tog/fick dem(inget illa menat mot de som la straffarna, ni gjorde det utmärkt) eller så var han ombytt, och nu, när jag för en gångs skull inte tittar när Caperio spelar ja då lägger Dalbjer såklart en straff som tydligen var ett konstmål utan dess like. Va??? Fattar inte hur jag lyckas! Snälla säg att det var någon på den här planeten som filmade målet!?

[Här]Gilleks uttalande om premiärmatchen fick mig faktiskt att små le lite, "Kul trots att det är mot Balrog". Det är ju tyvärr så det känns, det är inget riktigt derby, eller det är ju ett stockholms-derby men nja...

Nej nu har jag varit ett neggo i hela inlägget så jag livar upp det hela med lite färg!



Ha en fortsatt underbar sommar! // Cicciilia<3

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback