Cicciilias Innebandyblogg

Ny Drömfemma


Imorgon möter Helsingborg Mora och det är alltså dags för en ny omgång! Ny drömfemma!

Målvakt: M. Jönsson(Helsingborg)

Backar: Y. Nordin(Dalen), E. Björk(Falun)

Forward: S. Manner(Helsingborg), P. Hagberg(Caperiotäby), R. Sundstedt(Caperiotäby)

Nya i min femma är Manner, Nordin och målvakten Jönsson. Vägde mellan Jönsson och Ramsin men jag tror att Helsingborg kommer att göra en riktigt bra match mot Mora och där av valet. Sen kommer Helsingborg förhoppningsvis göra många mål så jag tog Manner! Nordin spelar i Dalen som möter Mullsjö... det blir nog bra! Kan inte bli sämre jämfört med förra omgången i allafall!

Ha en fortsatt God Jul! // Cicciilia!


© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback