Cicciilias Innebandyblogg

Superlördag


Hejsan!

Skulle skriva ett inlägg igår men Blogg.se fick ett ordentligt breakdown så jag kunde inte logga in någonstans. Men men nu är jag här!

Imorgon är det match!!!!!!!!!!

Urwäder OCH Wallden (det är väl Wallden, trollkarlen från Blåkulla?) är tillbaka, mycket intressant! Specielt Urwäder, trodde att han skulle hålla sig i Caperiotäby när han kom tillbaka till Schweiz men sen blev det Bollstanäs. Men det är många omgångar kvar av denna serie, han har inte missat så mycket! Riktigt bra back!

Så nu har de öppnat Lennart Johanssons pokal och det står Djurgården är bäst. Inte så mycket att hurra för. Men alltså sen tycker jag att -Grattis Lagrell, du har gjort någonting under detta decenium, nu har du bara två år på dig att inte gör ett jävla skit som tar svensk fotboll i riktiningen FRAMÅT! Bra jobbat! Har han helt seriöst gjort någonting bra för fotbollen under alla 20 år han har varit ordförande?!

Jaha... truppen till imorgon ser bra ut!

Jag längtar verkligen till imorgon, hoppas att det blir ett lyckat event! Har ju sett att ni faktiskt satsat lite denna gång och lagt in en hel sida reklam om eventet i flera Mitti-tidningar och även på andra ställen. Jag hoppas att ni får lön för mödan!

Tjärnquist svar på Granquists fråga! [Länk]! Även där riktigt bra skrivet!

Jag fyllde år igår och jag fick massor av risbräck, kläckte ju ur mig att man kunde köpa typ sju kilo hur billigt som helst, de är ju så lätta! Haha, jag är ju riktigt blond ibland!

Idag spelar Falun mot Sirius och jag hoppas att Björk gör lite mål, jag behöver det!



Kom till Hovet imorgon och gör det här till en fest! Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback