Cicciilias Innebandyblogg

Oh Snap!


Puuuh!!!! Fy fan vilken äcklig match! Satt som vanligt och hade kudden framför ögonen, shit vad det var hemskt när Schweiz skulle lägga straffen! Herregud! Ja, vad kan man säga Jansson, du var riktigtriktigt bra idag och jag hoppas verkligen att du får stå imorgon, allt annat vore katastrof!

Fint mål av Samuelsson! Smack in i mål, som det ska vara!

Jisses va Hyvärinen var bra i Finlands match, såg tydligt varför han är utnämnd till en av världens bästa spelare!

I-landsproblemet, Idol och Innebandy...samtidigt!

Till Caperiotäby, någon som undrade om jag visste om Urwäder var tillbaka. Jag vet faktiskt inte men Urwäder står inte kvar under listan på "utlånade" utan under backar så jag antar att han är tillbaka. Men helt hundra är jag inte. Hoppas att han är tillbaka, det har jag verkligen ingenting emot!

Har lagt upp en banner i sidebaren som tar er direkt till Ticnet så ni kan fixa biljetter till Hovet-match, bara att klicka sig dit!

Alltså vad hände med Mikael Liddin

Åhhhhh, imorgon är det dags, känns helt sjukt!

Måste skälla lite också. Vad hände med "Caperio-TV"? Gick ju bra några veckor och sedan, sandstrand! Inte ett ljud...

JAY vann! Så självklart!

Samuelssons kommentar: "De är som Dalen. Kämpar men vinner aldrig". Oh snap! Kaxigt men vänligt!

Längtar till imorgon! Lycka till som bara den! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback