Cicciilias Innebandyblogg

Asså shiiit


Ja vad säger man, Finland är bättre än Sverige, och var det under hela matchen!

Tycker att det var lite konstigt att man inte efter runt i mitten på andra perioden gick ner på folk, man såg ju att det inte fungerade. Sen om inte det fungerade, kasta in de på bänken, Gillek och Hagberg! Vad hade de att förlora? Jaja lätt att vara efterklok!

Domarna, katastofaltdåliga (Med blågula ögon, jag vet), men att såna saker som är så självklara inte ens existerade i deras värld!

Magnus Jäderlund in i ledarstaben, ja tack!

Sundstedt med i All Star Team! Han förtjänade verkligen det, vilken härlig spelare det är! Men jag tror inte att han gjädjs åt det riktigt nu!

Nu längtar jag till på lördag och matchen i Hovet! Bortamatch mot Balrog! Ett relativt svagt sådant, den här matchen måste Caperiotäby vinna! Balrog ligger precis över strecket, det är Mullsjö, Mora och Balrog som kommer att slåss i slutet om vem som säger hejdå till SSL! Men de vann åandra sidan mot Pixbo i SD! De kan väl kanske ha något kvar i laget!

Dags att vaska fram en ny Drömfemma, första matchen denna omgång spelas på torsdag, 16/12!

Ha det bättre än bäst! // Cicciilia!

© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback