Cicciilias Innebandyblogg

Färgsprakande


Hej!

Måste börja med att säga att Danne Bron-Sundbom har skrivit en superbra krönika på Innebandymagazinet.se om VM-fiaskot och lite olika lösningar på problemen! Måste läsas! Jag kan se en viss frustration, med all rätt!

Lasse Granqvist har också skrivit en tankeställare! [Länk]

Min kamera fyllde två år igår! Naaw! Men jag hoppas att det blir en ny snart, jag vill jag vill jag vill ha en Canon Mark 5D II! Med det är bara att kämpa på! Men eftersom den fyllde år så släppte jag den i skogen så den fick fota av sig!

Min Drömfemma denna gången!

Målvakt: M. Rudeström(Dalen)

Backar: E. Björk(Falun), L-G. Nilsson(Pixbo)

Forward: K. Brännberg(Pixbo), P. Hagberg(Caperiotäby), R. Sundstedt(Caperiotäby).

Först tänkte jag att jag skulle ta bort Hagberg och Sundstedt eftersom de spelat VM men sen tänkte jag, Sundstedts form lär ju hålla i sig och Hagberg kommer ju vara pigg för han fick ju knappt spela något(Varför?). Brännberg kommer gör mål som vanligt. Rudeström tog jag för att jag helt enkelt inte ville ha någon annan!



Nu börjar SSL igen, färgsprakande och inspirerande! Hoppas att det kommer massor av folk till Hovet denna lördag! Det är ju topp-matcher som visas! Biljetter finns på Ticnet!

Ha det bra tills dess! // Cicciilia<3
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback