Cicciilias Innebandyblogg

Kortis


Hej, det blir ett kort inlägg nu, tänkte lägga upp min Drömfemma! [Länk]

Målvakt: P. Jansson(AIK)

Backar: L-G Nilsson(Pixbo), E. Björk(Falun)

Forward: P. Hagberg(Caperiotäby), R. Sundstedt(Caperiotäby), C. Hjort(Dalen)

Trodde först att Pixbosmatch inte skulle räknas med men jag fick sen reda på att den gör det och var tvungen att börja om från början men jaja! Nu får det gå som det går!

Såg nyss att jag vann förra omgången med 32 poäng! Men efter det såg jag att det är en match kvar den omgången... får göra en halv segerdans!

Glöm inte att det är match i Tibblehallen ikväll! Matchstart kl 19.00!

Hörs ikväll! // Cicciilia
© Alla foton i bloggen är mina egna, om inte annat anges

Vill du säga något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback